2013. június 17., hétfő

kezdődik..

Szereplők,és néhány tulajdonságaik:

Odett egy egy életvidám lány,aki bár néhányszor padlót fog,de erős lelkű.

Említésre méltó még Cody, Odett életének legmeghatározóbb személye. Egyenlőre róla ennyi.:-)

Jenna, a védelmező legjobb barátnő.

Damien,a legjobb barát szerepében.

Ők a legfőbb szereplők,a tulajdonságaik,és az egyebek a történetben fognak kiderülni!

Mivel most írtam először,ezért nem nagyon tudtam prológust írni,inkább csak egy pár soros kis bevezetőt gépeltem gyorsan,ennek fejében.

Prológus:
Mindenem az övé volt.Minden emlékem,tettem,a boldogságom,a szomorúságom,a világom. Olyanokat tettem érte,amikre magam sem vagyok büszke. Felélem nélkül,küzdöttem a szeretetéért,és hogy hiába-e? Még nem tudom..A szerelem az egyik legbonyolultabb dolog a világon. Ahányszor boldogságot okoz,annyiszor taszít nyomorúságba.Valami hihetetlen dolgot művel az emberrel..
16 évesen mindenki azt hiszi,hogy minden könnyű,és megoldható. Majd koppan egy hatalmasat,miközben megpróbál szeretni. Így voltam én is,egy kis tinédzser,aki azt hitte hogy boldognak lenni könnyű,és hogy szeretni akkor is jó,ha nem szeretnek viszont.Hamar rá kellett jönnöm,hogy nem így van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése